CONTENT MARKETING- MARKETINŠKI SADRŽAJ

Marketinški sadržaj (eng. content marketing) uz vizuale “glava” je digitalnog marketinga. Ovo pravilo vrijedi za sve grane i segmente područja rada, zabave, pružanja usluga, edukacija ili prodaje. Ljudi vole biti informirani, stoga ukoliko netko pretražuje sadržaj vezan za vaše područje, važno ih je dobro informirati i kvalitetnim digitalnim marketinškim sadržajem (eng. content marketing) privući. 

 

Ako želite da oglašavanje (Google Adwords) bude  što uspješnije i sa što većim ROI-em, sadržaj mora biti privlačan korisnicima. Na taj će način veći broj ljudi kliknuti na vaše oglase, a time se povećava i vaš profit, što i je krajnji cilj oglašavanja.  

 

Da bi sadržaj (eng. content marketing) bio što uspješniji i kvalitetniji, profesionalci za pisanje marketinškog sadržaja logikom koriste materijale koji privlače tržište i čine ga izvanrednim marketinškim alatom. U tradicionalnom marketingu obično “mamimo” ljude na neke pretplate, potpisivanje ugovora i sl., dok kroz digitalni marketing to ne radimo. Klijenti i kupci se online putem „ulove sami” uz pomoć naših kvalitetnih sadržaja, vizuala te naravno alata digitalne tehnologije (marketinga). 

 

Kvalitetni marketinški sadržaji (eng. content marketing)  postali su jedan od najučinkovitijih alata u promociji, a vrijednost sadržaja (eng. contenta) povećava se zahvaljujući poboljšanjima i razvoju algoritama kod pretraživanja (eng. Google search). 

 

Brand koji nema profesionalno, kvalitetno i originalno osmišljen marketinški sadržaj (eng. content writing) ne može biti uspješan kao oni sadržaji koje pišu profesionalci i stručnjaci za marketing i promociju.

 

5 GLAVNIH RAZLOGA ZAŠTO JE VAŽNO UZ SEBE IMATI CONTENT MARKETING STRUČNJAKA

  1. Možete se usredotočiti na upravljanje svojim poslovanjem, a promociju i oglašavanje prepustite stručnjacima.
  2. Marketinški sadržaj pomaže u privlačenju velikog broja kupaca, kako na nacionalnoj, tako i na međunarodnoj
  3. Stručnjaci za digitalni marketing stalno se kreću u korak s vremenom, prate konstantne promjene i dostignuća u digitalnom marketingu te su upućeni u način na koji funkcionira.
  4. Onaj tko traži neku novu informaciju ili podatke, u 99% slučajeva oslonit će se na Google tražilice i upisivanje ključnih riječi. Ako vas tamo „nema“, to je kao da vaš proizvod i ne postoji.
  5. Kupci sve manje preferiraju fizičku kupovinu, a sve više pretražuju, kupuju i plaćaju online putem jer je brže i jednostavnije. Stoga je izrazito važno imati mogućnost „online“ poslovanja i stručnjake koji će vam to omogućiti.

ŠTO RADE KORISNICI NA INTERNETU?

 

Korisnici konstantno nešto pretražuju, čitaju i informiraju se. Kada kupuju npr. mobitel, korisnici provedu neko vrijeme čitajući specifikacije, istražuju ima li traženi mobitel dugotrajnu bateriju, kakva je kvaliteta kamere, stanje RAM i ROM memorije, itd. Da bi korisnici dobili što bolji uvid u proizvode, marketinški stručnjaci trude se pružiti im kvalitetan sadržaj koji će nadmašiti konkurenciju; recenzije, dobre slike, odličan sadržajni marketing (eng. content marketing) i sl.

Nemojte zaboraviti da korisnici nerijetko pretražuju online sadržaje na engleskom jeziku. Stoga je pametno uložiti u prijevode marketinškog sadržaja, osobito ako su vaša ciljana skupina isključivo stranci. Pametno je imati dvojezične sadržaje (ukoliko se želite promovirati na domaćem i inozemnom tržištu) jer to privlači novu publiku te proširuje područje djelovanja i prodaje.

PAKETI

Brendiranje proizvoda (marketinški tekst)
3 proizvoda* 5 proizvoda 8 proizvoda

 

*1 proizvod=450-500 riječi

Oglašavanje (akcije, popusti, nagradni natječaji)
3 članka* 5 članaka 8 članaka

 

*1 članak=300-400 riječi

Izrada infografika uz tekstove
3 infografike 5 infografika 8 infografika

 

Promocija turističkih destinacija
3 članka* 5 članaka 8 članaka

 

*1 članak=1000 riječi

ZAŠTO JE CONTENT MARKETING važan za TURIZam?

  1. U više od 90% slučajeva, putnici istraživanje o putovanjima započinju na internetu.
  2. Putnici stalno traže ponude koje im najbolje odgovaraju, traže razne popuste, akcije i uključuju se u nagradne igre (koje su jedno od najmoćnijih „alata“ promoviranja po društvenim mrežama).
  3. Putnici vole biti upućeni i informirani o svemu, a web-sadržaji nude informacije o cijeni, točnoj lokaciji, blizini, uslugama, itd. Sve se nalazi na jednom mjestu.
  4. Content marketing na engleskom jeziku sve je češći u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj. Naši gradovi u Dalmaciji i Istri prilagodili su svoje web-sadržaje za stranu publiku koja im donosi još veći profit i popularnost.
  5. Korisnicima je jako važno imati vizualnu/slikovnu informaciju kako bi znali gdje točno putuju i odsjedaju. Taj slikovni element jednako je važan za promociju kao i onaj pismeni.

 

 

infografike – zašto?

  1. Ljudi se većinom koriste svojim vizualnim osjetilima i bolje reagiraju na vizualni nego tekstualni sadržaj. Stoga vizualni i slikovni sadržaji (poput infografika) češće „upadaju“ u oči i probudit će interes kupaca za vaš proizvod.
  2. Cilj infografika jest izazvati emocije jer je to ono što privlači kupce i ostavlja na njih najupečatljiviji dojam.
  3. Infografike su jasne, zabavne, atraktivne te donose informacije na pregledan način.

 

KOJE KORAKE poduzimamo DA BIsmo POBOLJŠALI vašu PRODAJU PUTEM DIGITALNOG MARKETINGA? 

  1. Pretražujemo najtraženije ključne riječi za područje o kojemu pišemo
  2. Odgovaramo na sva pitanja potencijalnih kupaca
  3. Istražujemo tržište i konkurenciju: nudimo usluge i proizvode na kvalitetniji i bolji načinnego što to radi konkurencija
  4. Pružamo privlačan sadržaj koji je besplatan i lako dostupan potencijalnim kupcima: blog objave, e-knjige, informativni članci, itd.
  5. Komuniciramo: važno je imati interakciju s korisnicima (upitnici, ankete i sl.)
  6. Prepoznajemo tko su važni korisnici/posjetitelji:posjetitelji koje zanimaju slične teme te oni koji su o njima već čitali i informirali se
  7. Ističemo benefite vašeg proizvoda:naslov poput kako izgubiti kilograme potaknut će kupce da rješenje za svoj problem pronađu u vašem prodajnom proizvodu
  8. Pišemo atraktivan marketinški sadržaj (eng. content marketing) koji drži čitatelje da pročitaju isti do kraja
  9. Ažuriramo sadržaje: svaka 3-4 tjedna kreiramo novi sadržaj (npr. blog post) za vašu promociju

KOLIKO JE SADRŽAJ BITAN ZA GOOGLE-OVE TRAŽILICE?

Nekad davno u prošlosti bilo je puno jednostavnije doći na vrh Google rangiranja. Google je uglavnom pratio koliko se puta određena ključna riječ koristila u tekstu. Danas to ne uspijeva jer su tražilice puno pametnije. Nečitko i besmisleno korištenje ključnih riječi samo kako biste ih imali što više puta napisane u tekstu dovodi do toga da će vas tražilice kazniti, a time pada vaš Google rank. 

 

Potrošači također traže pouzdane sadržaje za donošenje odluka o kupnji. Napisani sadržaj mora imati vrijednost, koja se može podijeliti na tri vrste na temelju koristi za ciljno tržište.

 

SADRŽAJ MORA BITI

 

KORISTAN I KVALITETAN

 

Koristan i kvalitetan sadržaj pomaže online posjetiteljima ili potencijalnim klijentima u postizanju cilja. Kada vaš sadržaj pruža pomoć, vrijednost iste je velika te se osjete pozitivni osjećaji u vašem poslovanju. Ljudi se također mogu vratiti u potrazi za dodatnom pomoći sa sigurnošću da će istu dobiti. Isto se postiže putem povjerenja kroz content marketing.

 

 

 

INFORMATIVAN

 

Informativni sadržaj stvara vrijednost kroz pruženu edukaciju i obrazovanje. Ovdje je cilj dati korisnicima informativne sadržaje koji bi im potencijalno mogli koristiti u budućnosti.

 

ZABAVAN

 

Vrijednost privlačnog sadržaja nikada se ne smije podcijeniti. Zamislite samo  zabavne članke koje ljudi komentiraju, dijele te zadovoljno koriste vaš online kanal. Zabava, kada je dobro obavljena, ima visoku vrijednost, a možda i najveću od svih.

 

MREŽA (DISTRIBUCIJA) DIGITALNOG MARKETINGA

 

Znaju li vaši potencijalni kupci gdje mogu pronaći informativni sadržaj o vašem proizvodu? Gdje je najbolje objaviti kvalitetan sadržajni marketing kako bi ga potencijalni kupci lako pronašli? Osnove marketinga pokazuju nam da je najbolje objavljivati na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest…) i drugim web-lokacijama. Na taj način stručnjaci za pisanje marketinškog sadržaja izgrađuju svijest i potiču korisnike na kupovinu. Budite sigurni da vaš sadržaj dobiva istu pozornost i pažnju kao i vaši proizvodi i marketinški napori.

 

Ako otkrijete da vam stručni marketinški sadržaj dovodi sve više klijenata, svakako nastavite u tom smjeru. Cilj je stvoriti mjesto na kojem se lako mogu pronaći sadržaji usmjereni na promociju vašeg proizvoda (članci, videozapisi, podcasti, e-knjige, itd.). Pronađite stručne suradnike, promovirajte se u „online“ svijetu i osvijestite važnost digitalnog marketinga kako biste bili sigurni da će klijenti saznati za vas.

 

MARKETINŠKI JE SADRŽAJ (ENG. CONTENT MARKETING) OGLAŠAVANJE

 

Jedna je od važnijih prednosti marketinškog sadržaja (eng. content marketing) to što može djelovati kao prikriveni oglas. Kada prilagodimo vaše sadržaje tako da izgledaju kao prikriveni oglas (dobro odrađen content marketing), obavljen je kvalitetan posao. 

 

GDJE SVE možemo dijeliti vaše MARKETINŠKE SADRŽAJE (ENG. CONTENT MARKETING)?

 

Sadržaje dijelimo (prema vašoj želji) na blogovima, društvenim mrežama, preko videozapisa, adwordsa, oglašavanja na društvenim mrežama, na web stranicama i sl.

 

Radimo na stvaranju vrijednog sadržaja koji će zabavljati i educirati vašu publiku, s ciljem da vas nastave pratiti i čitati. Na taj ćete način izgraditi kvalitetan odnos s klijentom ne ostavljajući dojam da ste ovdje samo zbog prodaje svojih proizvoda, servisa i usluga.

 

STALNI POSJETITELJI VOLE SE VRAĆATI NA WEB ZBOG: 

 

  • informiranja o novostima i proizvodima
  • često postavljenih pitanja
  • video vodiča
  • lokacije i dr.

 

Nakon što izgradite kvalitetan online “odnos” s klijentima, oni će biti u “dugoročnoj vezi” s vašom tvrtkom. Redovito dodavanje dobrog sadržaja produžuje dužinu i kvalitetu tog odnosa. Danas je „kralj svih kraljeva“ video marketing. Nove studije pokazuju da je ove godine do sada 80% ukupnog internetskog prometa potrošeno na gledanje videozapisa.

 

Kroz videozapise korisnici primaju informativne i zabavne informacije, što im je izrazito primamljivo i korisno. Zbog toga popularnost gledanja videozapisa na internetu raste.

 

Tvrtkama koje su spremne uložiti u digitalni marketing videozapisi mogu pomoći u održavanju “budnosti korisnika”. Oni će vas tada češće pretraživati i pratiti ukoliko videozapisi budu zanimljivi, suvremeni i inovativni. Kod videozapisa, sadržajni marketing te vrijednost sadržaja imaju prednost nad promocijom proizvoda ili usluga.

 

IZRADITE SADRŽAJ VISOKE KVALITETE 

 

Jedna stvar koja se nikada NE ZABORAVLJA te je temelj sadržaja jest  KVALITETAKvaliteta je atraktivniji dio sadržaja, a tržište će vas nagraditi s više novih kupaca i većim uspjehom ako budete radili na kvaliteti!

 

Društvene mreže  svrstavaju se u najaktivnije digitalno-marketinško područje. Međutim kombinacija weba; blogova, fotografija te povezivanje web lokacija s društvenim mrežama donijet će vam najveće rezultate.

 

https://www.digitalni-marketing.hr/kako-zainteresirati-publiku-putem-content-marketinga-marketinskog-sadrzaja-na-drustvenim-mrezama/
https://www.digitalni-marketing.hr/seooptimizacijaudigitalnommarketingu/
https://www.digitalni-marketing.hr/tajne-digitalnog-marketinga/