Taktike digitalnog marketinga
#1 Saznaj što kupci pretražuju te koje
ključne riječi su najgooglanije
Kupac stalno nešto pretražuje na internetu. Važno je omogućiti kupcima da dodju do vas. Najveći broj ljudi pretražuje nešto preko google tražilica te je važno redovito ažuriranje na stranicama s kvalitetnim content marketing tekstovima i uz pravilno složenu SEO optimizaciju. Uz tražilice, ljudi se druže na društvenim medijima te provode svoje slobodno vrijeme na njima. Iskoristite društvene medije u svoju korist!
TOP 10 najgooglanijih riječi u svijetu:
Volumen pretraživanja (eng. Search Volume)
Prikazuje koliko se puta mjesečno određena ključna riječ pretražuje u Googlu. S obzirom da se statistike pretraživanja izmjenjuju iz mjeseca do mjeseca, brojevi koji su ovdje napisani odnose se na godišnji prosjek.
Stopa povrata (eng. Return Rate)
Prikazuje nam koliko često je ista osoba ponovno tražila istu ključnu riječ. Ovo je relativna mjerna vrijednost. S obzirom na isto SP 4.46 ne znači nužno da ljudi obavljaju istu potragu prosječno 4-5 puta mjesečno.
Stope povrata su vrlo korisna stvar kada uspoređujemo dvije ključne riječi (eng. search keyword). Ako uspoređujemo ključnu riječ Google i Facebook vidimo da Google ima SP 4.41 a ključna riječ Facebook ima SP 11.42. Iz istog možemo zaključiti da isti ljudi više puta mjesečno googlaju ključnu riječ Facebook nego Google i to za više od 50%.
Na iste način mogu se napraviti analize za bilo koje poduzetničke ključne riječi važe u vašem poslovanju.
#2 Sheraj objave u određeno vrijeme na
najpopularnijim društvenim mrežama!
Pomoću digitalnog marketinga možemo i objavljivati sadržaje na društvenim mrežama u točno određeno vrijeme kada je najviše korisnika online na točno određenoj društvenoj mreži (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube…)
Broj korisnika koji su na društvenim mrežama kroz vremenski period od 2010. do 2021. godine
Broj korisnika koji su na Facebooku kroz vremenski period od 2010. do 2021. godine
Facebook trenutno ima više od 2 milijarde aktivnih korisnika što ga čini daleko najkorištenijom društvenom mrežom. Zbog najveće publike na Facebooku, ova društvena mreža je trenutno najisplativija za rad na vlastitom angažmanu. Osim strategija marketinškog sadržaja (eng. content marketing) koja smisleno povezuje nas sa kupcima, najbolje rezultate ćemo dobiti ako objavljujemo sadržaje u vrijeme kada su korisnici najaktivniji na ovoj društvenoj mreži (eng. social network).
Najbolje vrijeme za dijeljenje sadržaja na Facebooku:
Provjerene statistike govore da su ovo najbolji termini za objavljivanje na Facebooku:
Srijeda: 11:00 i 13:00
Ponedjeljak – petak: 09:00 – 15:00
Subotom i nedjeljom korisnici nisu aktivni na Facebooku kao što su radnim danima.
Najmanji postotak posjećenosti ljudi na Facebooku je ujutro prije 07:00 sati i poslije 17:00 sati.
Statistika dokazuje da je sredina tjedna vrhunac posjećenosti Facebooka. Isto tako sredina svakog radnog dana, od jutra do sredine poslijepodneva su najisplativija vremena za postavljanje vlastitih objava, oglasa i sl.
Vrhunac posjećenosti Facebooka je vrijeme oko pauze za ručak kada ljudi imaju više vremena za pretraživanje na Facebooku te kopaju po zanimljivim postovima, oglasima i na taj način angažman u tom razdoblju je najveći.
S druge strane, kasno navečer i vikendi donose relativno nisku angažiranost. Tako da ovo nije baš preporučeno vrijeme za rad na digitalnom marketingu Facebooka.
S obzirom da je Instagram nedavno narastao na milijardu aktivnih mjesečnih korisnika, Instagram je definitivno društvena mreža u porastu. Instagram je prva vizualno – društvena mreža koja danas ima niz novih značajki a jedna od tih je i način da korisnici i klijenti mogu vrlo efektivno komunicirati kroz slike. Jedna od novijih opcija je i postavljanje linkova na slike koje dovode do vašeg weba na kojem kupci mogu i kupiti proizvode.
Osim što je važan feed na Instagramu, prednost imaju određeni postovi postavljeni praćenim algoritmima koji rade promjene u odnosu na prethodni kronološki poredak. Osim, značajno važnog feeda, Stories takodjer u posljednje vrijeme igra važnu ulogu brandiranja i promoviranja vaših proizvoda na Instagramu kao i na Facebooku.
Najbolje vrijeme za dijeljenje sadržaja na Instagramu:
Provjerene statistike govore da su ovo najbolji termini za objavljivanje na Instagramu:
Srijeda: 11:00 sati
Petak: 10:00 sati – 11:00 sati
Srijeda je najbolji dan za objavljivanje sadržaja na Instagramu
Ostali najbolji termini za objave su od utorka do petka od 10 do 15 sati.
Nedjelja je dan kada je najveći broj korisnika neaktivan.
Ljudi su takodjer neaktivni u kasnim noćnim i ranim jutarnjim satima od 23:00 do 3:00 sati.
Statistika dokazuje da je najbolje vrijeme za podjelu sadržaja na Instagramu tokom radnih dana. Najveća isplativost je od 08:00 – 15:00 sati. Iako se statistički u subotu povećava broj posjećenosti Instagrama vikend nije najbolje rješenje za promoviranje vaših sadržaja. Naročito se to odnosi na stvaranje profita.
TWITTER STATISTIKA:
Twitter pruža veliku mogućnost za brandove da se lako povežu s publikom i upravljaju zahtjevima kupaca. Pravovremeno objavljivanje sadržaja je vrlo bitna stvar kad je riječ o Twitteru. Algoritmi Twittera selektivno naglašavaju posebne aktivnosti iz kronološkog slijeda na temelju interesa korisnika. Objavljivanje sadržaja u krivo vrijeme može nam biti uzrok propuštanja puno potencionalnih klijenata.
Najbolje vrijeme za dijeljenje sadržaja na Twitteru:
Provjerene statistike govore da su ovo najbolji termini za objavljivanje na Twitteru:
Srijeda – 9:00 sati
Petak – 9:00 sati
Utorak i srijeda najbolji su dani za objavljivanje na Twitteru.
Ostali najbolji termini za objave su od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati.
Subota je dan kada je najveći broj korisnika neaktivan.
Statistika dokazuje da je najbolje vrijeme za podjelu sadržaja na Twitteru malo ranije ujutro. Isto tako publika tijekom dana odvaja vrijeme da prosurfa po twitteru čitajući najnovije vijesti i ažuriranja iz područja vlastitog interesa.
Kao i kod drugih društvenih mreža, sredinom tjedna u utorak i srijedu vaši su najzanimljiviji dani za objavljivanje na Twitteru. Aktivnost na Twitteru se smanjuje tijekom vikenda.
#3 CTA
Call to action- dopustite kupcima da dodju do informacija koje ih zanimaju. Omogućite im da vam postave pitanja kako bi saznali više o vama, vašim proizvodima i uslugama. Te ih pozovite pomoću marketinških trikova da kupe online vaše proizvode ili vas osobno posjete…
Poziv na akciju (CTA, eng. Call to Action) je “gumb” koji daje posjetitelju upute na daljnji korak. (Npr. pretplata na newsletter, korištenje kupona za akcije, skidanje ebooka i sl.). Poanta je u tome da je to “Akcija” koja dovodi kupca da poduzme sljedeći korak..
#4 Pruži kupcima više i više…
Omogući kupcima da prepoznaju vaše čvrste temelje poslovanja: njegovanje odnosa, stvaranje ponuda koje će kupci cijeniti i odgovoriti na njih, pružanje svih potrebnih informacija i sl.
Rad na izgradnji branda online marketingom je i umjetnost i znanost.
Što čini brand?
Ovo je vrlo teško pitanje. Neki brandovi izrađeni su i baziraju se isključivo na vizualima koji uključuju dizajn, osjećaje, boje, umjetnost.. Ovdje naročito mislimo na luksuzne brandove. Dok neke druge marke nemaju ništa od toga i dizajneri ih smatraju “neprofesionalnim”. Kako je to moguće? Kako takvi brandovi privlače desetke milijuna gledatelja te stvaraju veliku lojalnost bronih klijenata? Riječ je o KVALITETI NJIHOVIH proizvoda i usluga te digitalnom marketingu.