Prednosti digitalnog marketinga
Za današnje i buduće vrijeme digitalni marketing je najmoćniji oblik marketinga.
Digitalni marketing ima snažnu mogućnost i potencijal da promijeni način na koji dolazimo i angažiramo naše klijente u smislu rasta našeg profita. Postoje mnoge digitalno- marketinške taktike pomoću kojih tvrtke uspješno posluju. Bitan faktor i veliki utjecaj imaju konverzije.
Što su dokazala znanstvena istraživanja o digitalnom marketingu?
Mnoga znanstvena istraživanja su dokazala kako digitalni marketing povećava prodaju i do 800%. U nekim slučajevima i više. Primjer istog je Londonska tvrtka koja ima web shop (ecommerce) glede prodaje svijeća. Uz pomoć digitalnih trikova tvrtka je uspjela svoju prodaju povećati za 714% u razdoblju od samo 3 mjeseca.
Hrvatski restorani i kafići smješteni u Zagrebu te u drugim većim gradovima RH uspjeli su doći do mnogih klijenata koji su nastavili dolaziti u restorane i kafiće te koristiti njihove usluge za samo manje od 6 kuna dnevno po angažmanu tijekom razdoblja od nekoliko mjeseci do godine dana. Njihov rast bio je za oko 450%. Veliku ulogu imale su konverzije.
Ovo su samo neki od slučajeva koji su dokaz da digitalni marketing zaista radi pravi posao. Uz prave strategije, analitike i statistike te unčikovitu, pametnu i psihološki nastrojenu implementaciju uz pravog digitalnog specijalista mala i srednja poduzeća mogu povećati doseg profita, danas već i u samo nekoliko mjeseci. Naravno, ovdje nisu isključena velika poduzeća, kojima je uz prave marketinške trikove samo nebo granica.
Korištenjem i intenzivnim primjenjivanjem taktika digitalnog marketinga je put kojim možemo najisplativije krenuti u poslovanje na tržištu. Kada je riječ o tradicionalnom marketingu u današnje doba malim i srednjim poduzetnicima s ograničenim proračunom vrlo je teško konkurirati većim tvrtkama glede oglasnih prostora a isto tako i za reklamiranje na raznoraznim skupocjenim platformama. (radio, televizija, časopisi i sl.)
Ključ koji otvara vrata naročito malim i srednjim poduzetnicima je upravo digitalni marketing (specijalist) uz pomoću kojeg mogu dobiti više nego što očekuju da će dobiti putem tradicionalnog marketinga.
Digitalni marketing je veoma fleksibilan te postoji toliko prednosti koje pruža da ih je teško uobličiti u jedan marketinški tekst (eng.content marketing). Digitalnim putem može se pomoći tvrtkama apsolutno svih veličina da pomoću CTA (eng. Call to action) ostvare izvanredne online mogućnosti. Sve to naravno po pristupačnim cijenama. Kada se tvrtke oglašavaju putem skupocjenih televizijskih reklama ili tiskanog oglašavanja postoji jedna stvar koju im ta oglašavanja ne omogućuju. Ovdje se radi o peronaliziranom marketingu.
Personalizirani marketing putem online digitalne platforme omogćuje da apsolutno svi korisnici svijeta mogu doći do naših društvenih medija npr. Facebook, Instagram, Youtube kanal, naših web stranica, newslettera… Današnjim izvanrednim tehnološkim mogućnostima zaista nema kraja. Mogućnosti posjeta klijenata na naše digitalne kanale su neograničene uz mogućnosti posjeta u bilo koje vrijeme, na bilo kojem mjestu i uz bilo koju digitalnu platformu (mobitel, tv, računalo, laptop, tablet..). Potrebno je imati samo jedno a to je INTERNET.
Statistika govori da je u travnju 2019. zabilježeno 4.4. MILIJUNA aktivnih Internetskih korisnika.
3 najbitnije prednosti digitalnog marketinga su:
# 1. Publika se može privući na isplativ i mjerljiv način
# 2. Brandiranje proizvoda u kraćem roku nego putem tradicionalnog marketinga.
# 3. Online prodaja
Ostale prednosti digitalnog marketinga:
# 1. Globalno tržište- mogućnost pronalaženja novih tržišta i kretanje u biznis za manje ulaganje
# 2. Niski troškovi- pravilno planirana i napravljena digitalna kampanja može doći do pravih kupaca po znatno nižoj cijeni od tradicionalnih marketinških metoda.
# 3. Praćenje i mjerljivi rezultati- mjerenje internetskog marketinga pomoću web analiza pomoću kojih utvrđujemo unčikovitost kampanja. Putem istog dobivamo detaljne informacije o tome što najviše korisnici gledaju i pretražuju na našoj web stranici. Odnosno kako reagiraju na naše postavljene oglase. Takodjer moguće je točno prikazati koliko novaca zarađujemo od svake digitalne taktike.
# 4. Personalizacija – prikupom podataka od korisnika koji posjećuju naš web možemo izgraditi bazu podataka od istih te ih ponekad pozdraviti CTA opciju. Na taj način im možemo ponuditi raznorazne ponude, akcije i promocije a sve u cilju stvaranja pogodnosti za kupce te poboljšanja profita i vlastite personalizacije (brandiranje). Istovremeno možemo pružati uslugu kupcima ali i sebi pomoći glede poslovanja.
# 5. Otvorenost – uključivanje u društvene medije te upravljanje pametnim strategijama. Izgradnja lojalnosti kupaca te stvaranje vlastite reputacije.
# 6. Društvena povezanost – digitalni marketing omogućuje nam stvaranje izvrsnih kampanja pomoću kojih možemo širiti i informirati ljude bogatim medijskim sadržajem. Digitalnim marketingom pomoću kampanja možemo dobiti ogromnu društvenu povezanost te neograničen broj korisnika (klijenata) koji se šire na način od korisnika do korisnika te se množe poput “virusa”.
# 7. Kupnja u par klika – putem web-a / web shopa omogučujemo klijentima kupnju stvari i usluga od kuće u samo par klikova. Za razliku od tradicionalnog marketinga u kojem se zahtijeva obavljanje telefonskog poziva ili odlazak u trgovinu što je ljudima dodatni trošak.
Digitalni marketing je u današnje vrijeme neophodan da bi mogli biti bolji i/ili pratiti tijek naše konkurencije.
# 8. Dobar sadržaj – content marketing – Pruža nam niz mogućnosti te svaka web lokacija mora imati odgovarajući sadržaj za zadovoljavanje određenih poslovnih ciljeva. Važno je biti uspješan na društvenim mrežama te na webu kako bi vas korisnici izdvojili od ostalih i nastavili vas pratiti.
# 9. Ciljanje idealnih kupca – jedna od najvećih prednosti je mogućnost ciljanja idealnih kupaca. Kada se oglašavamo u časopisima, oglasnim pločama ili na tv-u mislimo kako ćemo dosegnuti do idealne publike. Ponekad se to i desi ali ne u onolikoj mjeri kao što nam to pružaju mogućnosti, alati i taktike u digitalnom marketingu. Online možemo osigurati da prava publika gleda naš sadržaj. Optimizacija za tražilice omogućuje nam da dodjemo do korisnika koji pretražuju naše pojmove Oglašavanje PPC (eng. Pay Peer Click) omogućuje nam ciljanje onih koji su 95% zainteresirani za naše proizvode i usluge na temelju lokalnih i općih podataka zabilježenih u internetskim protokolima.