Pri pokretanju tvrtke, obrta ili bilo kakvog poslovanja, morate predstaviti tvrtku, obrt i same proizvode/usluge potencijalnim klijentima. No prvo se morate zapitati tko su vaši potencijalni klijenti? Kako ih privući? Kako se najbolje možete istaknuti na digitalnim kanalima pomoću contenta (teksta) i copywritinga?
Putem tradicionalnog marketinga u prošlosti je bilo teže profitirati nego danas putem digitalnog marketinga. Današnja, digitalna tehnologija razvija se brzinom svjetlosti te omogućuje svakom poduzetniku lakši put do klijenata. Postoje razni načini i tehnike kojima se možete istaknuti od konkurencije. No s obzirom da je za isto potrebno znanje i iskustvo, poduzetnici se sve češće obraćaju stručnim osobama za pomoć u radu na njihovim digitalnim kanalima.
Jedan od osnovnih i neizostavnih elemenata efikasnog digitalnog i tradicionalnog marketinga je copywriting ili kreativno pisanje.
Što je copywriting?
Copywriting ili kreativno pisanje u tradicionalnom i digitalnom marketingu odnosi se na pisanje kreativnih sadržaja za web-stranice, društvene mreže, newslettere, promo materijale, blogove i dr.
Što radi copywriter?
Uz istraživanje određene tematike na inozemnom tržištu, on mora zainteresirati čitatelje ukrašenim, cool, istinitim i privlačnim prijevodom. Uz sve to, tekstovi moraju biti gramatički i pravopisno točni, kreativni, inovativni i originalni.
Dobar marketinški sadržaj može vam donijeti niz dobrobiti u vašem poduzeću. U jednoj riječi, copywriter se bavi transkreacijom. Što to znači? Na sadržajima mora konstantno raditi i nadograđivati ih atraktivnim novostima kako bi zadržali interakciju s vašim potencijalnim kupcima.
CTA- Poziv na radnju putem contenta
Glavni cilj svakog digitalnog kanala na kojima radite je da korisnike potaknute na djelovanje (CTA eng. „Call to action“), odnosno poziv na kupovinu ili suradnju. Da bismo to ostvarili sa potencijalnim klijentima potrebno je napisati zanimljiv i atraktivan sadržaj koji će ih zainteresirati.
Osim rada na brendiranju proizvoda ili same tvrtke/obrta/udruge, glavni zadatak je kvalitetna komunikacija s čitateljima (eng. community management) te kod klijenata morate izazvati konstantnu interakciju i željenu reakciju – prodaju.
Poduzetnik koji uz sebe ima stručnog copywritera, napravio je već pola posla jer će atraktivni i promotivni sadržaji u tradicionalnom i digitalnom marketingu zasigurno privući i dovesti ciljanu publiku. Uz to, važno je obratiti pažnju i na vizuale, odnosno na dizajn vaših proizvoda, objave na društvenim mrežama, dizajn web stranice, newslettere i ostalo.
Tržište je danas vrlo konkurentno. Kako biste bili što uspješniji morate se istaknuti iz mase. Važno je da ste jedinstveni i drugačiji; u području marketinških tekstova, dizajna, brendiranja i drugo.
Zašto copywriting?
- EFIKASNO PRIVLAČENJE KLIJENATA
kvalitetan, atraktivan i zanimljiv sadržaj (eng. content) povećava veću vjerojatnost u profitiranju. Da biste u tome bili što uspješniji, potrebna vam je pomoć iskusnog copywritera. - UŠTEDA VREMENA
istraživanje, pisanje, kreativnost, ispravljanje gramatičkih grešaka, pisanje istinitog sadržaja itd. itd. Da biste se kvalitetno posvetili marketinškim tekstovima, potrebno je puno truda i vremena. Kako jedan čovjek ne može sve, ponekad je dobro razmisliti treba li vam pomoć copywritera?
- INDIVIDUALNI PRISTUP
Svaki copywriter mora svakom klijentu pristupiti individualno. To znači da copywriteri uvijek rade prema klijentovim željama, informiraju se i uče o različitim temama, kreativni su i talentirani za privlačenje pažnje potencijalnih – novih klijenata. Copywriter neće pisati „svojim“ stilom ili se prilagođavati onome na što je navikao, već svu svoju pažnju usmjerava na želje klijenata te na ciljanu publiku.
Paketi marketinških sadržaja u našoj ponudi:
Web mania: Pisanje teksta za web-stranicu
S – paket | M – paket | L – paket |
5 stranica unikatnog marketinškog teksta A4 format
800,00 kn |
8 stranica unikatnog marketinškog teksta A4 format
1280,00 kn |
10 stranica unikatnog marketinškog teksta A4 format 1450,00 kn |
Blogo sfera: Blog članci (1000 – 1300 riječi)
S – paket | M – paket | L – paket |
3 unikatna – marketinška članaka
900,00 kn |
5 unikatna – marketinška članaka
1500,00 kn |
8 unikatna – marketinška članaka 2300,00 kn |
SocialPromo: Marketinške/promotivne objave- društvene mreže (150 – 300 riječi)
S – paket | M – paket | L – paket |
20 objava
650,00 kn
|
40 objava
1300,00 kn |
50 objava 1500,00 kn |
# Tekstualne objave na društvenim mrežama
Educatio: Edukativne brošure (1500 riječi, 3000 riječi, 5000 riječi)
S – paket | M – paket | L – paket |
1500 riječi
500,00 kn |
3000 riječi
1000,00 kn |
5000 riječi 1550,00 kn |
*Dodatno: nudimo prijevode Vaših tekstova na engleski jezik te lektoriranje postojećih tekstova. Ukoliko ste zainteresirani javite se na info@digitalni-marketing.hr
Način na koji radimo:
- SURADNJA S KLIJENTOM
Prije ikakvog istraživanja i pisanja tekstova, slušamo vaše ideje, želje i upute. Vaše su želje naša zapovijed. - PRIPREMA I ISTRAŽIVANJE
Upoznavanje sa tematikom te provjera mnogobrojnih informacija o temi o kojim pišemo. Istražujemo najnovije članke iz drugih zemalja te unosimo novosti na naše tržište. Priprema je pola dobrog rada, neizbježan dio prije nego se uhvatimo posla. - ISTRAŽIVANJE KLJUČNIH RIJEČI
Ključne su riječi najbolji prijatelji Google tražilica. Korištenjem pravih ključnih riječi, vezanih za vaše članke, pomoći ćemo vam u Google pozicioniranju. Naravno, neizostavan je rad i na SEO standardima. Kada je riječ o promo materijalima (tisak), ključne su riječi također bitne, jer nam govore što ljudi vole, pretražuju, kupuju te u konačnici, što ih najviše interesira. - PRIVLAČAN NASLOV
Ako naslov članka ne privuče klijente, onda neće niti ništa drugo. Privlačan i atraktivan naslov preduvjet je za uspješnost i dobro odrađen posao. Iako ne treba „suditi knjizi prema koricama“, upravo je to ono što čitatelji najčešće rade. Stoga je potrebno pobrinuti se da naslov ima „ono nešto“. - PISANJE SADRŽAJA
Kod osmišljavanja marketinškog sadržaja samo nebo nam je granica. Trudimo se oblikovati riječi te stilski poredak točno onako kako smatramo da je ispravno te da će publika (klijenti) biti još zainteresiraniji za vaše proizvode i usluge. Želimo im ostati u sjećanju – biti prepoznatljivi i drugačiji 😉 - PRIVLAČENJE NOVIH KLIJENATA
Obične činjenice i informacije nisu ono što privlači kupce, stoga je pri promociji izrazito važno istaknuti benefite nekog proizvoda. Posebno se trudimo saznati do čega je kupcu stalo, koja je njegova unutarnja motivacija, koje emocije ga pokreću te ujedno i „vode“ prema suradnji i kupnji.
Ukratko što nudimo:
- Suradnju
- Kreativnost
- Inovativnost
- Stručnost
- Konstantno usavršavanje i educiranje (copywriting, dizajn, web, digitalni marketing)
- Znanje eng. jezika
- Prilagodljivost
- Širok spektar znanja / multitasking
- Poštivanje dogovorenih rokova
- Mogućnost preinaka teksta (2 puta uz vaše poslane upute i smjernice) bez dodatne naknade
SNAGA RIJEČI
Kako bi Vaša prodaja bila veća, a uspjeh zakucao na vrata, potrebno je privući što više korisnika do vaših digitalnih kanala. Međutim, tu je bitno razumjeti važnost i snagu riječi. Uvjerljiv, kreativan i zanimljiv tekst blago je koje privlači klijente. Riječi i ideje mijenjaju svijet. Da bi se u tome uspjelo, potreban je talent, znanje i iskustvo. Svako promoviranje kroz tradicionalni i digitalni marketing (brošure, letci, članci, blogovi, društvene mreže, web, newsletteri i razne druge platforme) definitivno su postali must-have u današnjem digitalnom svijetu koji je iz dana u dan sve napredniji i orjentiraniji na online kupnju i suradnju. Ukoliko trebate pomoć, svakako nam se javite.