Google Analytics (analitika weba)

Google Analytics- analitika weba Google Analytics (analitika weba) omogućuje praćenje mjernih podataka web stranica. Putem Google Analyticsa možemo pratiti unčikovitost internetskih marketinških materijala, sadržaja, funkcionalnosti uređaja, broja posjetitelja muškog i ženskog spola, broja posjetitelja po dobnim skupinama i još puno toga. Praćenje i analize ovih podataka su vrlo bitne za rad na poboljšanju posjećenosti vaše web stranice/stranica.   

9 bitnih parametra za korištenje Google Analytics-a?

Analytics za poslovanje

Ciljanje online posjetitelja 

Procjena protoka prometa putem vaše web stranice

Saznajte što korisnici pretražuju na vašoj web stranici

Ciljanje kampanja 

Praćenje uspješnosti kampanja

Prilagođenost podataka / izvješća

Postavljanje ciljeva i nadzor

Automatiziranje poruka e-pošte

  Google Analytics je vrlo važan digitalno-marketinški alat. No, na žalost vrlo ga malo tvrtka koristi zbog ne svjesnosti važnosti ovog alata. Mjerenje rezultata pojedinačnih kampanja te usporedba podataka s prethodnim razdobljima vrlo je važna zbog saznanja o rezultatima u tvrtci. Kada smo svjesni trenutnog stanja i u kojim parametrima smo uspješni a u kojima nešto manje uspješni vrlo lako možemo uspješne rezultate udvostručiti/utrostručiti a na lošijima primijeniti neke nove tehnike i parametre kako bi i u tim smjerovima bili uspješniji. Pogledajte Google Analytics graf koji prikazuje izvor prometa na web stranici:  

Na grafu je prikazana statistika za: 

Organsko pretraživanje (SEO)

Direktno pretraživanje (Google)

Plaćeno pretraživanje (PPC)

Društveni mediji

Preporuke (Povratne)

Izravni promet

E-mail i ostalo

  Prikaz praćenja svih platformi omogućuje nam pregled onoga što funkcionira dobro a što ne. Važno je imati sve podatke na jednom mjestu jer nam to olakšava usporedbu različitih kanala. Ukoliko ulažete novac u SEO, PPC ili Social Media Marketing možete pratiti svoj ROI i izračunati isplativost. Možda neke stvari ne funkcioniraju bajno kao što ste mislili. Isto možete saznati preko ROI parametra i popraviti stvari u vašu korist. Pregled na mjerne podatke kao što su stopa posjeta i vrijeme provedeno na stranici mogu vam dati do znanja trebate li poboljšati svoje stranice radi boljeg povrata ulaganja.   

4 bitne stavke kod Google Analytics-a

 

#1 Praćenje konverzija

  Dobro je znati koliko je ljudi posjetilo vašu web stranicu i kako su korisnici došli do vašeg weba. Google Analytics omogućuje postavljanje ciljeva za praćenje kada korisnik dovrši određenu radnju na vašoj web stranici.   

#2 Angažiranje kupaca

  Mjerni podaci o angažmanu, kao što je stopa posjeta na stranici te prosječno trajanje sesije, mogu prikazati vrijednost i kvalitetu web stranice. Google Analytics ima brojne parametre koji vam omogućuju saznanje o tome  koliko dobro korisnici komuniciraju s vašom web stranicom i sadržajem. Ti mjerni podaci prate različite aspekte putovanja korisnika, pokazujući koliko je klijent bio interaktivan na vašoj web stranici. Interaktivnost korisnika, govori nam istovremeno i o zainteresiranosti korisnika na web lokaciji.   

Stopa posjeta na samo jednoj stranici– postotak posjetitelja koji posjete vašu web lokaciju i otiđu s nje bez da su kliknuli na podstranicu.

Stranica / Session – Prosječan broj stranica koje je svaki posjetitelj otvorio  

Average Session Duration (Prosječno trajanje sesije) – Prosječno vrijeme provedeno na web-stranici od strane svakog posjetitelja 

Bounce Ratepostotak posjeta kod kojih je korisnik otišao nakon prve učitane stranice.

    Statistike možete pogledati i za pojedinačne stranice, dajući vam točnost informacija o tome koje su stranice bolje a koje lošije i koje bi možda trebale biti optimizirane kako bi poboljšale korisničko zadovoljstvo.  

#3 Pregled uređaja

  Google Analytics omogućuje praćenje uređaja s kojih korisnici dolaze, dajući vam informacije koliko dobro funkcionira vaša mobilna web stranica u odnosu na verziju na računalu. Ako statistika govori da je količina posjeta slična na svakoj platformi to je u redu. Ukoliko je manja konverzija na samo jednoj, u tom slučaju može se raditi o tome da korisnici manje koriste tu platformu. To je sasvim u redu.   

#4 Kombinacija podataka s poslovnim ciljevima

  Informativni podaci Google Analyticsa- mogu vam pomoći i pružiti vam uvid o stanju posjećenosti vaše web stranice. Ove informacije mogu biti vrlo korisne. Međutim, ako ne znate što pokušavate postići, za vas će to biti samo informacije. Stručno praćenje i poboljšanje jedino vam mogu pomoći kod ostvarivanja poslovnih ciljeva. Ukoliko želite postići zainteresiranost ljudi koji će vas kontaktirati uzmite papir i postavite poslovne ciljeve koje ćete primjeniti u poboljšanju Google Analyticsa i posjećenosti korisnika na vašem webu. Pratite digitalno marketinško mjerenje i povećajte broj posjeta na webu. Ukoliko trebate pomoć slobodno me kontaktirajte.   Nakon što se utvrde bilo kakvi problemi na vašoj web stranici, možemo stvoriti stručno rješenje. Google Analytics daje vam informacije potrebne za poboljšanje vaše web stranice te je tim putem možemo napraviti boljom i posjećenijom. Što više korisnika dodje do vaše web stranice prodaja će biti veća. O istome ovisi i profit vaše tvrtke.