
9 bitnih parametra za korištenje Google Analytics-a?
Analytics za poslovanje
Ciljanje online posjetitelja
Procjena protoka prometa putem vaše web stranice
Saznajte što korisnici pretražuju na vašoj web stranici
Ciljanje kampanja
Praćenje uspješnosti kampanja
Prilagođenost podataka / izvješća
Postavljanje ciljeva i nadzor
Automatiziranje poruka e-pošte
Google Analytics je vrlo važan digitalno-marketinški alat. No, na žalost vrlo ga malo tvrtka koristi zbog ne svjesnosti važnosti ovog alata. Mjerenje rezultata pojedinačnih kampanja te usporedba podataka s prethodnim razdobljima vrlo je važna zbog saznanja o rezultatima u tvrtci. Kada smo svjesni trenutnog stanja i u kojim parametrima smo uspješni a u kojima nešto manje uspješni vrlo lako možemo uspješne rezultate udvostručiti/utrostručiti a na lošijima primijeniti neke nove tehnike i parametre kako bi i u tim smjerovima bili uspješniji. Pogledajte Google Analytics graf koji prikazuje izvor prometa na web stranici:
Na grafu je prikazana statistika za:
Organsko pretraživanje (SEO)
Direktno pretraživanje (Google)
Plaćeno pretraživanje (PPC)
Društveni mediji
Preporuke (Povratne)
Izravni promet
E-mail i ostalo
Prikaz praćenja svih platformi omogućuje nam pregled onoga što funkcionira dobro a što ne. Važno je imati sve podatke na jednom mjestu jer nam to olakšava usporedbu različitih kanala. Ukoliko ulažete novac u SEO, PPC ili Social Media Marketing možete pratiti svoj ROI i izračunati isplativost. Možda neke stvari ne funkcioniraju bajno kao što ste mislili. Isto možete saznati preko ROI parametra i popraviti stvari u vašu korist. Pregled na mjerne podatke kao što su stopa posjeta i vrijeme provedeno na stranici mogu vam dati do znanja trebate li poboljšati svoje stranice radi boljeg povrata ulaganja.4 bitne stavke kod Google Analytics-a
#1 Praćenje konverzija
Dobro je znati koliko je ljudi posjetilo vašu web stranicu i kako su korisnici došli do vašeg weba. Google Analytics omogućuje postavljanje ciljeva za praćenje kada korisnik dovrši određenu radnju na vašoj web stranici.#2 Angažiranje kupaca
Mjerni podaci o angažmanu, kao što je stopa posjeta na stranici te prosječno trajanje sesije, mogu prikazati vrijednost i kvalitetu web stranice. Google Analytics ima brojne parametre koji vam omogućuju saznanje o tome koliko dobro korisnici komuniciraju s vašom web stranicom i sadržajem. Ti mjerni podaci prate različite aspekte putovanja korisnika, pokazujući koliko je klijent bio interaktivan na vašoj web stranici. Interaktivnost korisnika, govori nam istovremeno i o zainteresiranosti korisnika na web lokaciji.Stopa posjeta na samo jednoj stranici– postotak posjetitelja koji posjete vašu web lokaciju i otiđu s nje bez da su kliknuli na podstranicu.
Stranica / Session – Prosječan broj stranica koje je svaki posjetitelj otvorio
Average Session Duration (Prosječno trajanje sesije) – Prosječno vrijeme provedeno na web-stranici od strane svakog posjetitelja
Bounce Rate– postotak posjeta kod kojih je korisnik otišao nakon prve učitane stranice.
