Što predstavljamo izradom grafičke knjige standarda?
Izradom grafičke knjige standarda dobit ćemo niz uputa kako se tvrtka smije ili ne smije ponašati vizualnim putem na tržištu.
U procesu brandiranja vaših proizvoda i usluga te same tvrtke/udruge/obrta temelj je prepoznatljivost i pamtljivost te dosljednost.
Kada kupujete svoje omiljene žitarice ili kavu, prvo što ćete primijetiti i što će vas “nagovoriti” na kupnju je poznati brand i sami dizajn ambalaže uključujući i samu tipografiju, strukturu, boje i sl. Naravno pri tome, nećete zanemariti kvalitetu samog branda (proizvoda).
Uspješne brendove lakše pamtimo jer su godinama gradili reputaciju ponavljanjem vizualno sličnog logotipa, fontova, boja i slika. Brend je za vašu tvrtku poput lica osobe kojeg svi zapamte i pomaže klijentima da odaberu proizvode i usluge u koje su stekli povjerenje.
Gradnja brenda temelji se na postavljanju vizualnih standarda koje slijede svi zaposlenici i vanjski suradnici vaše tvrtke. Stoga je ovo puno važnije od logotipa ili drugih pojedinačnih grafičkih elemenata.
Izradom grafičke knjige standarda dobit ćemo pravilnik u kojeg zapisujemo kako tvrtka treba ili ne smije izgledati i kakve poruke treba ili ne smije odašiljati svojim dizajnom. Ona usklađuje rad svih osoba u vašoj tvrtki i time štiti njezin integritet te se svi moraju pridržavati propisanih pravila. Na taj način bit ćete na svim pozicioniranjima identični i prepoznatljivi- promo tisak, oglašavanje u novinama, časopisima, na portalima, na društvenim mrežama, web i ostalo.
U izrađenoj grafičkoj knjizi standarda biti će zapisano kako ćemo koristiti:
- Fontove – što definira vrstu i veličinu fonta u naslovima i tekstu- što se i kako smije koristiti a što ne
- Logotip – njegove boje, veličinu i promjene u posebnim situacijama,
- Slike – kakvih dimenzija, boja i sadržaja trebaju biti,
- Ton – stil verbalne i neverbalne komunikacije tvrtke,
- Boje – osnovne boje koje vaša tvrtka redovito koristi.
- Boje u CMYCK (print) i RGB (web) standardima
Kako radimo na izradi grafičke knjige standarda?
Na izradi grafičke knjige standarda radimo u suradnji s tvrtkom koja nam želi udijeliti povjerenje za izradu iste. Najvažnije nam je da nas uvedete u vaš brand/uslugu i poslovanje kako bi mogli najbolje osmisliti vaš logotip, grafičku knjigu standarda, web i ostalo.
Naš cilj i vizija je da našom izradom grafičke knjige standarda prikažemo niz pravila prateći današnje trendove. Temeljimo se na jednostavnosti, profinjenosti i elegantnosti uz detaljne informacije i vrhunski dizajn. Naš moto je rad na pravilima za dugoročno korištenje. Želimo reći, našu knjigu standarda nećete trebati mijenjati sigurno godinima, sve dok današnji trend ne zastari.
Kada je knjiga završena, šaljemo vam je u pdf formatu, uz jasne upute kako ju možete koristiti u svom poslovanju.
Naša usluga i cijena izrade grafičke knjige standarda
Naš pristup je veoma jednostavan. Možete nas unajmiti za taj posao u 10 minuta.
E-mailom nam pošaljite podatke:
- što su misija i vizija vaše tvrtke,
- eventualne želje- primjeri drugih koji vam se sviđaju kao vodilja za izgradnju nečeg JOŠ BOLJEG- vašeg brandiranja
- pošaljite nam svoj web i logo ukoliko imate te želje oko istog
- ostavite nam vaš broj mobitela/telefona , nazvat ćemo vas glede dogovora i vaših očekivanja
Javite se na 098 919 51 98 (radnim danom poslije 17 sati, vikendom po želji) ili na email info@digitalni-marketing.hr
Uz izrađenu grafičku knjigu standarda ujedno dobivate:
- izrađeni memorandum,
- 2 dimenzije za tisak na kuverte,
- kvalitetno dizajniranu posjetnicu- vizitku
1. SMO NA TRŽIŠTU TE JEDINO KOD NAS ĆETE UZ IZRAĐENU
KNJIGU GRAFIČKOG STANDARDA DOBITI I:
- avatar za profil na facebooku i instagramu
- naslovni baner za facebook i instagram
- Preporučit ćemo vam boje koje ćete koristiti na društvenim mrežama te kakav sadržaj ćete objavljivati kako biste bili što uspješniji u prodaji i marketingu online
- Zadat ćemo i osmisliti vaš stil komunikacije sa klijentima
PONUDU ZA IZRADU GRAFIČKE KNJIGE STANDARDA ZATRAŽITE UPITOM NA:
info@digitalni-marketing.hr
Kako će Vam pomoći grafička knjiga standarda?
1. Dosljednost u dizajnu prezentira svrhu vaše tvrtke
Vizualni identitet vaše tvrtke pomaže joj trenutno prenijeti njezinu misiju, viziju i stil komunikacije prema klijentima. Tako će odvjetnička tvrtka imati stroga pravila kako se komunicira na društvenim mrežama, vjerojatno s iskrenim, edukativnim i prijateljskim tonom dok pretjerana opuštenost i šale nisu prikladni. Istovremeno se time ostavlja dojam profesionalnosti.
2. Pomaže vam stvoriti prepoznatljiv brand
Zamislite nekoliko najuspješnijih tvrtki kojih se možete sjetiti. Naučili ste ih prepoznavati prema bojama, logotipu i ostalim verbalnim i neverbalnim porukama koje ponavljaju. Njihovo izražavanje je opušteno ali uvijek organizirano i usklađeno.
Google je potencijalno najbolji primjer. Kada vidite te 4 boje, odmah znate o kome se radi. Oni su jasno definirali koje boje će koristiti u svom logotipu i uslugama. Istovremeno su dosljedni sans-serif fontu kojim ostavljaju dojam jednostavnosti.
S vremenom je Google nadograđivao grafičku knjigu standarda te u nju dodao pravila za četiri točkice. Te točkice su veoma emotivne. Ponekad se lagano rotiraju ili se prošire kada koristimo glasovne naredbe. Boje točkica, crtica te ostalih njihovih znakova iste su kao i boje njihovog logotipa: plava, zelena, žuta i crvena.
3. Grafička knjiga standarda služi kao vodič zaposlenicima tvrtke
Neovisno o veličini vaše tvrtke, vjerojatno imate zaposlene i vanjske suradnike. Svatko od njih ima svoj specifičan stil izražavanja i kreativne ideje. No dojam i emocije koje budi vaša tvrtka moraju biti dosljedni, neovisno kakvi su pojedinci koji doprinose njezinom razvoju.
Tu postoji potreba da svi uključeni u rad tvrtke mogu razumjeti njezin brand. Da znaju koju nijansu plave će koristiti na novom proizvodu, kojim fontom će pisati promotivne tekstove te kako će se vizualno publicirati. To je važno jer ponekad najupućenija osoba u brand vaše tvrtke ne može biti prisutna zbog poslovnog putovanja ili godišnjeg odmora te ju je bitno uputiti u isto.
Dostupna grafička knjiga standarda omogućava uvid svim zaposlenima kako i što trebaju raditi da bi njihov rezultat bio u skladu s brendom tvrtke.
Kreativnim zaposlenicima može biti pomalo teško slijediti takva pravila, no u biti je izazov smisliti kreativne ideje koje su u skladu s grafičkom knjigom standarda. Stoga će se dodatno potruditi i vjerojatno razraditi kvalitetnije ideje.
4. Olakšava zapošljavanje agencija
Ponekad tvrtka ne može sama završiti određen projekt, bilo zbog roka ili potrebe za specifičnim znanjima. Ukoliko plaćate izradu nove mobilne aplikacije, weba ili brošure vaš cilj je da to bude dosljedno čim kvalitetnije i u skladu s postojećim pravilima brenda.
No odabrana agencija ne poznaje sva pravila vašeg brenda pa mogu učiniti propuste u kreiranju vizualnog dojma kod izrade promotivnih materijala, pri održavanju društvenih mreža, weba i sl. Važno je da ih uputite u svoja pravila preko grafičke knjige standarda.
Grafička knjiga standarda pomaže vam da brzo i jednostavno prenesete kako treba napraviti taj posao i što planirate postići svojom uslugom. Stoga vam ona štedi vrijeme i novac u suradnji s programerima, dizajnerima, fotografima i marketinškim agencijama.
Elementi grafičke knjige standarda
Izrada smjernica za vizualni identitet tvrtke vrlo je uzbudljiv, ali dugotrajan projekt za dizajnera jer zahtijeva puno razmišljanja i sveobuhvatno razumijevanje vaše tvrtke.
Dizajner uključuje misiju, viziju i pristup vaše tvrtke u svaki vizualni detalj kojim se ona predstavlja. Najvažnije je postići usklađenost tih vizualnih elemenata kako bi tvrtka dosljedno ostavljala svoju poruku na svim proizvodima i uslugama, web stranici i društvenim mrežama.
1. Dizajn Logotipa
Dizajn logotipa je prvo što će biti objašnjeno u vašoj grafičkoj knjizi standarda. Počinje sa osnovnim logotipom kojim se vaša tvrtka predstavlja u 90% slučajeva.
Zatim slijede njegove varijacije u kojima natpis može biti drugačije boje, pomaknut prema lijevoj ili desnoj strani, logotip u verziji bez natpisa ili u verziji s drugačijom pozadinom.
Pogledajte McDonald’s i njegovu varijaciju logotipa:
- Koriste žuto slovo M
- Žuto slovo M s McDonald’s natpisom
- Koriste različite dimenzije logotipa na svojim proizvodima
- U pojedinim situacijama koriste veliko bijelo slovo M te za raznorazna tržišta (države) imaju malo drugačiji logotip kreiran specifično za određenu državu
Važno je da vaš logotip bude fleksibilan i da njegove varijacije budu u skladu s grafičkom knjigom standarda, kako bi se vaša tvrtka mogla uvijek predstaviti na najbolji i najprikladniji način.
Kod izrade logotipa dizajner treba voditi brigu i o tome da kod responzivnih web stranica te mobilnih aplikacija taj logotip dobro izgleda na svim ekranima.
Podjednako je važan prostor oko logotipa jer on ne smije djelovati prenagužvano uz rubove pozadine, što je važno za lakšu prepoznatljivost i dojam profesionalnosti.
2. Tipografija vašeg brenda u grafičkoj knjizi standarda
Izbor tipografije treba biti detaljno opisan i objašnjen. To uključuje fontove u:
* Naslovima
* Podnaslovima
* Web člancima
* Poslovnim pismima
* Na letcima i proizvodima
Definira se vrsta fontova, njihova veličina i kako ih dodatno uređujemo.
Primjer dobrog napisanog teksa sa ispravnim proredom (lijevo) i primjer lošeg proreda (desno)
3. Odabrana paleta boja
Boje dijelimo na primarne, sekundarne i tercijalne boje.
Primarne i sekundarne boje te tercionalne boje nisu nužne za odabir boja kod kreiranja logotipa. Svaka tvrtka, brand i proizvod je jedinstvena cjelina za sebe. Te za svaku određenu djelatnost treba pronaći najbolje rješenje u odabiru boja kako bi se prikazali u najboljem i najzanimljivijem svjetlu na tržištu. Ovo je takodjer jedan od uvijeta pomoću kojeg će vas klijenti izdvojiti iz mase i biti vjerni upravo vama.
4. Odabir fotografija
Fotografije u nama mogu probuditi najsnažnije emocije, što ih čini izrazito važnim marketinškim alatom.
Važno je da u grafičkoj knjizi standarda piše kakve vrste fotografija planirate koristiti. Kakve su njihove dimenzije u pojedinim situacijama, što želite naglasiti fotografijama, koje boje preferirate koristiti i kakvo treba biti osvjetljenje.
Ovaj dio je posebno koristan prilikom zapošljavanja fotografa.
Također je važno istaknuti koje su neprikladne fotografije u poslovanju vašeg brenda, čime ćete olakšati odabir fotografija svim djelatnicima u vašoj tvrtki.
5. Dizajn vizitki djelatnika
Osobna vizitka kojim se predstavljaju djelatnici vaše tvrtke može utjecati na to da li će uspostaviti odnos s potencijalnim klijentima i suradnicima. Stoga je važno prepustiti stručnjaku da napravi DOBAR i KVALITETAN dizajn vaše podsjetnice- vizitke, ona se radi i dobije sa izrađenom knjigom standarda te se radi u skladu sa pravilima vaše grafičke knjige standarda.
6. Grafička knjiga standarda- uređenost društvenih profila
Do sada nismo primijetili da agencije/tvrtke u grafičkoj knjizi standarda postavljaju temelje za društvene mreže te smo odlučili biti PRVI U HRVATSKOJ koji ćemo na tržište uvesti ovo pravilo u našoj knjizi standarda.
Društvene mreže postale su dio našeg života. Kao što volimo na njima upoznati individualne osobe, ujedno volimo bolje upoznati tvrtke s kojima poslujemo ali i sami poslovati.
Stoga je važno kakav će dojam ostaviti vaša tvrtka svojim društvenim profilom. Želite da osoba stekne povjerenje u vas, da vidi da ju razumijete i da znate kako zadovoljiti njihove potrebe.
U grafičkoj knjizi standarda pomoći ćemo vam u izboru i temeljima za start up na društvenim mrežama:
- Izradit ćemo vam sliku avatara
- Naslovni baner
- Preporučit ćemo vam boje koje ćete koristiti na društvenim mrežama te kakav sadržaj ćete objavljivati kako biste bili što uspješniji u prodaji i marketingu online
- Zadat ćemo i osmisliti vaš stil komunikacije sa klijentima
Stil komunikacije vaše tvrtke
Razlika između prosječnih i najuspješnijih tvrtki nalazi se u pažnji oko brojnih detalja s kojima se brand/usluga plasira na tržište. Iz istog razloga, budite oprezni kod odabira pravog i iskusnog stručnjaka za savjetovanje.
Pod stil komunikacije uvode se pravila se kako ćete komunicirati i marketinški plasirati se na tržište. Da li će to biti službena ili opuštena komunikacija ovisi o djelatnosti sa kojom se bavite.
Važno je da svi budu upoznati s tim pravilima, osobito najnoviji djelatnici tvrtke.
https://www.digitalni-marketing.hr/izrada-vizualnog-identiteta-logotipi/
https://www.digitalni-marketing.hr/izrada-profesionalnih-portretnih-karikatura/