Što je vizualni identitet – logotip?
Logotip je temelj vizualnog identiteta – LICE vaše tvrtke.
Vrijednost vizualnog identiteta- logotipa je neprocjenjivo velika. Logotip je “lice” vašeg branda/usluga i proizvoda te je iz istog je razloga važno izraditi ga profesionalno. Logotip je jedna od stvari koja će ovisiti o tome u kojem će smjeru ići vaše poslovanje te kako ćete se plasirati na tržištu.
Možemo ga usporediti s upoznavanjem na društvenim mrežama. Zamislite svoju profilnu sliku na nekoj društvenoj mreži. Njome pokazujete tko ste Vi i pokušavate se svidjeti idealnim osobama. Želite probuditi znatiželju da otkriju tko ste, kakvi ste i što nudite. Stoga Vam je važno da dobro izgledate i da ostavite izvrstan prvi dojam. Logotip vašeg poduzeća koristit ćete na mnogim područjima kao što je tisak- promo materijali te za digitalno marketinško oglašavanje- online. Prikazivat ćete ga svugdje i to godinama. Na taj način prikazujete vašu “sliku, lice” branda, proizvoda te samog poslovanja.
Dizajn logotipa je prvo što primjećuju potencijalni klijenti vaše tvrtke. Stoga logotip određuje kako će vas klijenti doživjeti u prvih nekoliko sekundi i kakvim će vas zapamtiti. Ozbiljne tvrtke se ne bi se smjele plasirati na tržite lošijom izvedbom jer time narušavaju ugled poduzeća te se udaljuju od klijenata.
Na tržištu postoje raznorazne cijene vizualnih identiteta no na vama je da li ćete se odlučiti platiti malo više za profesionalnu i kvalitetniju izradu u skladu sa današnjim trendovima te koja će vam godinama donositi dobrobiti u obrtu/udruzi ili firmi ili ćete se odlučiti za povoljniju i lošiju izradu. U narodu se kaže- koliko para toliko muzike. Da li je bolje platiti više stručnjaka i imati u konačnici dugogodišnji kvalitetan proizvod ili manje pa ga stalno nadograđivati i redizajnirati te u konačnici platiti isto.. Odluka je na vama. No ono što vam možemo garantirati jest da iza jeftine cijene stoji jeftin dizajn! No mi imamo odličnu ponudu za vas!
UPIT ZA CIJENU LOGOTIPA MOŽETE NAM POSLATI NA:
info@digitalni-marketing.hr
Što dobivate našom uslugom izrade logotipa?
* Istraživanje konkurencije- cilj nam je izraditi logotip za vas bolji od vaše konkurencije
* Izrada jedinstvenog logotipa- idealni koncept postavljanja novog branda na tržište
* Logotip u originalnoj i crno – bijeloj varijanti
* Prijedlog tipografije koja ističe vrijednosti vaše tvrtke
* Dizajniranje i prijedlog boja koje jasno izražavaju misiju vaše tvrtke
* Dostava datoteka u više preporučenih ili odabranih formata
* Osmišljavanje više primjera logotipa dok se ne dođe do idealnog rješenja
Podaci koji su nam potrebni za izradu logotipa:
1. Tekst koji logotip treba sadržavati te opis vašeg poslovanja (ako imate web-link)
2. Vlastite ideje-želje za boje i dizajn logotipa te za znak ukoliko imate nekih određenih želja
3. Ukoliko želite sve prepustiti nama, nećemo vas razočarati
Svoje želje, vizije te upite slobodno nam pošaljite na e-mail: info@digitalni-marketing.hr
Primjer loše izvedbe (izrade) logotipa:
Zastarjeli font, jako loša slika garažnih vrata, italic se ne koristi na taj način u logotipu, znak križa je u bolderu- jako zastarjelo, apsolutno je pogrešna i loša izvedba ovog logotipa
Kod ovog logotipa želim samo komentirati: Da li je ovo stvarno logotip? Nevjerojatno loša izvedba…
Ime firme se zove MEGAFLICKS no zbog pogrešno korištene tipografije ne stručne osobe na zgradi su dobili MEGAFUCKS
Zbog praćenja trendova svjetski brandovi brinu o ugledu i dojmu kakav ostavljaju na tržištu. Ovo su vrhunski primjeri izrade redizajna logotipa:
Vi budite konkurencija drugima! Ne dopustite da drugi budu vama konkurencija!
Dobro je invenstirati u dobar logotip. Na taj način se brendirate na tržištu te vi postajete vrlo konkurentni drugima. Invensticija u dobar logotip te u marketinško brandiranje (digitalni i tradicionalni marketing) na tržištu može vam itekako pomoći u rastu vaše zarade te da VI budete oni koji ćete biti velika konkurencija drugima.
Nema ničeg boljeg nego kad ljudi počnu pričati o vašoj robnoj marci, što ona predstavlja i što nudi. Dobar glas, brand te trud i rad na brandiranju daleko se čuje i prepoznaje a isto vam može itekako pomoći u vašem poslovanju,..
Nije bitno koliko konkurencije imate ni kako oni posluju te kako oni rade. Važno je da VI budete prepoznatljivi i DRUGAČIJI od svih.
Kako u izradi logotipa, tako i što se tiče kompletnog vašeg poslovanja. Bitno je da iskačete na poseban način od mase, da klijenti to prepoznaju i vraćaju se VAMA.
Više o logotipima:
Logotip izražava vrijednosti i misiju vaše tvrtke
Pažnja nam je sve kraća, važno je da vizualno prenesete u što vjeruje vaša tvrtka i čime se bavi. Inače postoji mogućnost da se okrenu prema konkurenciji koja im brže i jasnije daje do znanja kako mogu zadovoljiti njihove želje i potrebe.
Izradom kvalitetnog logotipa možete to asocijativno podijeliti sa svojim klijentima i tako uspostaviti odnos s njima čak i prije prve pismene ili verbalne komunikacije.
U prošlosti se prvenstveno logotipom pokušavala izraziti vrijednost koju tvrtka nudi na tržištu. Tako su zračne luke imale nacrtana krila, banke su prikazivale sefove a pivovare bačve s pićem.
U današnje vrijeme se najveći značaj pridaje osobnosti tvrtke, kako ona pristupa svojim klijentima i razlogu zbog kojeg je ponudila svoj proizvod na tržištu. Najpoznatije tvrtke i logotipovi pokazuju da mogu razumjeti svoje klijente, da je njihov proizvod jednostavniji ili elegantniji ili pak drugačiji od konkurencije na druge načine.
U svom logotipu izborom boja, tipografije i dizajna možete pokazati kako se klijenti vaše tvrtke mogu osjećati u komunikaciji s vama i u svom životu nakon toga.
Zamislite da danas birate odjeću koju ćete nositi ostatak svog života. Vi niste svoja odjeća al ona pokazuje vaš karakter, namjere i kulturu. Vjerojatno bi se potrudili odabrati odjeću koja će vas svima predstavljati u najboljem svjetlu.
Logotip ima upravo takvu ulogu za vašu tvrtku te je stoga isplativa dugoročna investicija. Velika je vjerojatnost da će u svakom obliku budućeg poslovanja i promocije veliku ulogu o količini uspjeha donositi Vaš logotip- lice vašeg branda, poduzeća i poslovanja.
Također svojim logotipom možete poticati dodatnu lojalnost. Bilo da njime pokazujete svoje sudjelovanje u određenim događanjima ili da dijelite majice sa svojim logotipom.
Izgradimo logotip koji se odmah razumije i pamti
Logotip je prvi korak prema emocionalnoj privrženosti klijenta prema vašoj tvrtki. Statistika pokazuje da 80 posto ljudi prepoznaje tvrtku na temelju njezine boje, dok 93 posto ljudi donosi odluku o kupnji na temelju vizualnih detalja.
Kada klijent zapamti dizajn logotipa, zauvijek će zapamtiti i vašu tvrtku, što povećava vjerojatnost da nastave kupovati VAŠE proizvode i usluge.
Osim boje, podjednako je važna poruka odabranog logotipa. Nikova kvačica jedan je od temelja uspjeha ove popularne tvrtke. Ona predstavlja grčko božanstvo zaslužno za pobjede. Svojim dizajnom predstavlja brzinu i lakoću s kojom gotovo možemo poletjeti kada nosimo Nikove tenisice. Ne smijemo zanemariti ni vašu ciljanu publiku. Ako su vaša ciljana publika studenti, vaš logotip ne smije izgledati kao da se obraća starijim osobama.
Starije osobe preferiraju natpise sa serif fontom, dok moderniji sans-serif fontovi privlače mlađu publiku. Istovremeno su serif fontovi idealni kada želite pokazati snagu i izdržljivost dok sans-serif fontovi pokazuju više prijateljski pristup. Naravno, ovdje postoji i druga količina znanja i vještina u vezi sa tipografijom koju mora vrhunski stručnjak osmisliti unikatno i posebno za vas i vaše poslovanje kako biste bili što uspješniji na tržištu.
Istovremeno svojim logotipom trebate pokazati da ste bolji od konkurentskih tvrtki.
Preporučujemo vam da odaberete jednostavnu ali unikatnu ideju … da pokažete čime se bavite i zašto baš time odabirom jedinstvenog simbola, natpisa i boja. Usudite li se biti drugačiji od ostalih, ubrzo ćete postati prepoznatljivi te zarađivati više.
Pošaljite nam link svoje web stranice i kakav logotip želite. U ponudi ćemo vam poslati personalizirani savjet kako bi vam pomogli odabrati logotip koji najbolje predstavlja vaše proizvode i usluge.
Kada se isplati ojačati (redizajnirati) vizualni identitet – logotip?
Ukoliko je vaš logotip dostupan na tržištu više godina a napravljen je za neko prošlo doba, ne bi bilo loše razmisliti o redizajnu logotipa. Trendovi i tehnologije se iz dana u dan mijenjaju i moramo biti iskreni, zastarjeli logotip je doista odbojan u odnosu na današnje trendove. Vjerujemo kako zastarjele tehnologije i dizajni JAKO odbijaju klijente.
Kada sagledate sve što trebate učiniti prilikom pokretanja i vođenja svog biznisa, izrada logotipa može se činiti manje važnim. Možda ste pomislili kako vam je logotip čisto u redu kojeg koristite godinama. No, ipak razmislite da li je prihvatljiv za današnje trendove. Uvijek se možete posavjetovati sa stručnjacima.
Logotip je presudan dio vašeg brenda koji vam otvara nova vrata i ostavlja vam otvorena srca brojnih i vjernih klijenata.
Pomognite svojim klijentima da vas lakše razumiju i zapamte kroz digitalne kanale na mobilnim uređajima, na društvenim mrežama, web stranicama, te preko tiskovnog- promo materijala i sl.
Dugoročnim logotipom stvarate dojam da znate u kojem smjeru idete i da ćete uvijek biti tu za svoje klijente. Takodjer, dugoročnim DOBRIM logotipom dajete si sigurnost da ga uvijek možete za par godina i redizajnirati.
Izrada kvalitetnog logotipa također će ostaviti dojam profesionalnosti. Ako razmislimo, da npr. posjetimo web stranicu sa lošim logotipom i lošom izradom weba, te naiđemo na stranicu sa vrhunskim logotipom i izrađenim webom koji pruža istu uslugu ili proizvod, odabrat ćemo svakako ono što nam izgleda bolje i profesionalnije jer očekujemo da i usluga/proizvod bude u tom rangu. Tvrtka koja je spremna investirati u svoj vizualni identitet pokazuje da cijeni mišljenje svojih klijenata no i da invenstira u svoj biznis.
Biranje boja za svoj logotip
Uspješni branding se temelji na vizualnim detaljima i priči koja će probuditi snažne emocije. Vaš logotip budi znatiželju te priprema pozornicu na kojoj možete ispričati svoju priču i detaljnije informirati idealnu publiku.
Pri tome je važno birati privlačne boje koje će istovremeno odaslati pravu poruku vašim klijentima. Svaka boja prenosi određeno značenje, što ovisi o mnogo faktora, no generalno se smatra da:
- Crvena označava uzbuđenje, strast i bijes. Odličan je izbor ako je vaša tvrtka mladenačka i želi se istaknuti.
- Žuta je prikladna ako želite stvoriti pristupačan i prijateljski dojam.
- Zelena je vrlo svestrana i zaista može imati mnogo različitih uloga. Posebno je prikladna za sve koji žele naglasiti povezanost s prirodom.
- Plava je vrlo klasičan i uobičajen izbor. Smirujuća je te simbolizira pouzdanost i zrelost.
- Ljubičasta može biti karta za izražavanje luksuza. Ovisno o njenoj nijansi, ljubičasta može biti tajanstvena, eklektična ili ženstvena.
- Smeđa u početku možda zvuči kao neobičan odabir ali savršeno djeluje za robusne i muževne vintage logotipe. Vašoj tvrtki može dati dojam ručno rađenog i jedinstvenog vizualnog identiteta.
- Crna pomaže u dizajnu logotipa ako tražite elegantan, moderan i luksuzan dojam.
- Bijela čini da vaš logotip izgleda čisto, moderno i minimalistički.
- Siva je vrhunska boja ako želite postići zreli, klasični i ozbiljniji izgled. Tamnije nijanse izgledaju misterioznije, dok svjetlije nijanse naglašavaju nešto otvoreniji karakter.
Današnji trend u izradi logotipa je profinjenost i jednostavnost. Mnogo dodatnih riječi i slika mogu učiniti da logotip vaše tvrtke izgleda prenatrpano i zbunjujuće na prvi pogled. No, o svemu tome i o drugim sličnim brigama brinu vrhunski dizajneri.
Naziv vaše tvrtke i dizajn logotipa prvi su korak prema brandiranju vaših proizvoda, usluga te vaših udruga, tvrtka ili obrta.
Slobodno nam postavite pitanje ukoliko vas nešto zanima. U sljedeća 24 sata ćemo vam se javiti glede daljnjeg savjetovanja za izradu vašeg idealnog rješenja.
info@digitalni-marketing.hr
098 919 51 98
(zvati poslije 17h radnim danom, vikendom po želji)