Održavanje društvenih mreža

Održavanje društvenih mreža

ODRŽAVANJE DRUŠTVENIH MREŽA

Pronalaženje novih klijenata te održavanje kontakta s onim stalnima, zahtijeva stalnu ažuriranost, aktivnost i komunikaciju. Iako su društvene mreže prvenstveno bile namijenjene komuniciranju s obitelji i prijateljima, one su danas neizostavna platforma za marketing, poslovni rast, komunikaciju s klijentima te ostvarenje profesionalnih ciljeva.

 

Međutim, zbog velike konkurencije i velikog broja proizvoda i usluga koje se danas nude ili prodaju na društvenim mrežama, više nije dovoljno samo objaviti pokoju sliku ili status i očekivati uspjeh. Naime, ukoliko želite ozbiljno napredovati u profesionalnom smislu, vođenje društvenih mreža potrebno je prepustiti stručnjacima koji redovito prate tržište, trendove, promjene i koji znaju vaše želje i potrebe prilagoditi te vas prezentirati u najboljem svijetlu.

ŠTO MOŽEMO UČINITI ZA VAS?

  1. Prije svega, provodi se detaljna analiza vašeg društvenog profila i konkurencije koja već postoji na tržištu. Pratimo metriku društvenih mreža, što znači da proučavamo broj pratitelja, stopu angažiranosti i aktivnosti te teme i sadržaje koji su u trendu i izazivaju najviše pažnje vaših pratitelja. Već na samom početku pristupamo vašim potrebama individualno i pripremamo detaljan plan vođenja i objavljivanja na društvenim mrežama.

 

  1. Bez publike, odnosno klijenata, nema niti profita. Stoga je ključno poznavati publiku i dobro proučiti „tip“ ljudi koji će se zainteresirati za ono što se nudi. Detaljnim istraživanjem i analizom, proučavamo publiku po spolu, dobi, obrazovanju, geografskom području, profesiji. Sve su te sastavnice veoma važne jer ljudi različite dobi, ljudi iz različitih mjesta i iz različitih kultura imaju veoma raznolike preferencije, interese i želje. Kako bi pronalaženje publike bilo još naprednije, proučavamo i karakteristike poput interesa, hobija, životnog stila, osobnosti, stavova i mišljenja te time dolazimo do preciznijih rezultata. Prilagođavanje vašoj ciljanoj publici putem contenta i vizuala neizbježan je način na putu do uspjeha vođenja vaših društvenih mreža.odrzavanje drustvenih mreza
  2. Slika govori više od tisuću riječi te je zato krucijalno urediti dizajn vašeg profila na društvenoj mreži. Profilna slika, pozadina, logo ili ikona prve su sastavnice koje „upadaju u oči“ i koje će ili privući nove klijente ili ih ostaviti ravnodušnima i potaknuti da nastave dalje „scrollati“. Da bi se ovaj drugi scenarij izbjegao, vaše profile na društvenim mrežama uljepšat ćemo modernim dizajnom te zanimljivim i privlačnim vizualima koji će jasno klijentima poručiti što mogu očekivati i kakve benefite od vas mogu dobiti. Prvi je dojam uvijek najvažniji, stoga na taj način gradimo vaš imidž i povećavamo vašu popularnost i rejting.
  3. Iako je izgled profila iznimno važan, on svakako nije jedina sastavnica koja će držati pažnju vaših klijenata. Naime, kvalitetan marketinški tekst popraćen vizualima i grafikama taj je koji će najbolje održati dvosmjernu komunikaciju između vas i vaše publike. Pisanje takvih tekstova bolje je prepustiti marketinškom stručnjaku koji će, ovisno po vašim željama, vašu publiku educirati, informirati, zabaviti i zainteresirati. Kombiniran vizualni i tekstualni sadržaj koji kreiramo vašu će ciljanu publiku nadahnuti i zadržati njenu pažnju.
  4. Nakon postavljanja kvalitetnog pisanog i slikovnog sadržaja, tu priči i dalje nije kraj. Neovisno o napisanom i postavljenom sadržaju, klijenti, tj. vaši pratitelji, nerijetko će imati neka dodatna zapažanja, komentare ili pitanja. Pravovremena i brza reakcija te odgovaranje na komentare potiče kvalitetnu dvosmjernu komunikaciju, a tako pokazujete publici da vam je do njihova mišljenja doista stalo. Međutim, takav posao zahtijeva stalnu aktivnost na društvenim mrežama, a mnogi nemaju vremena posvetiti im se po čitav dan. To je još jedan dodatan razlog zašto je uz sebe važno imati stručnjaka koji će voditi vaše društvene mreže i obavijestiti vaše potencijalne kupce o svemu što ih zanima. To će zasigurno povećati broj pozitivnih i smanjiti broj negativnih recenzija, a time vaša popularnost, rejting i profit idu uzlaznom putanjom.

6. Zbog brojne konkurencije, važno je svoj profil na društvenoj mreži stalno oglašavati te ga pokazati što većem broju ljudi koji pripada vašoj ciljanoj publici. Nagradni natječaji savršen su način da „ubijete dvije muhe jednim udarcem“. Naime, ne samo da ćete vi biti zadovoljni jer vam se na taj način publika može proširiti, nego će i vaši trenutni pratitelji, a osobito dobitnici nagrade, biti sretni i zahvalni. Međutim, nagradni natječaj nije igra u pravom smislu te riječi, već je ozbiljna marketinška aktivnost koju provode kreativni marketinški stručnjaci kako bi zadovoljili vaše potrebe i proširili vaše poslovanje. Surađujemo sa jako puno influencera te smatramo da vam možemo pomoći da na zanimljiv način dodjete do još veće publike. Otvoreni smo za nove suradnje.

giveaway

7. Iako jamčimo da ćemo voditi vaš profil na društvenim mrežama stručno, odgovorno i kvalitetno, jasno je da se svatko u to želi uvjeriti konkretnim dokazima. Stoga vam na kraju svakog mjeseca prilažemo mjesečno izvješće u kojem je opisana detaljna analiza o napretku vaše kampanje i popularnosti vašeg profila. Na taj način jasno i transparentno možete vidjeti u kojem se smjeru vaše poslovanje kreće te dogovoriti eventualne promjene ili nove metode u vođenju vašeg profila.

 

 

ŽELIM STRUČNO MARKETINŠKO ODRŽAVANJE DRUŠTVENIH MREŽA

Pošaljite upit

info@digitalni-marketing.hr

Summa Summarum – razlozi za stručno održavanje društvenih mreža

   UŠTEDA VAŠEG VREMENA
KVALITETAN I ORIGINALAN SADRŽAJ
PRIVLAČENJE CILJANE PUBLIKE
STALNA ANGAŽIRANOST I AKTIVNOST
RAST POPULARNOSTI I PROFITA

Održavanje društvenih mreža te oglašavanje preko njih veoma je izazovan zadatak, osobito ako ste tek početnik u svom poslovanju. Međutim, uz stručnu pomoć i stručno vođenje profila na društvenim mrežama, možete ostvariti izniman napredak i ispuniti svoje glavne ciljeve.

Budite bolji od konkurencije te nam se obratite ako želite kvalitetu, uspjeh, ažurnost i profesionalni razvoj.