Google Ads (Google AdWords) oglašavanje

Google AdWords je u današnje doba najvažnija i najveća oglasna platforma na Internetu – svjetskoj globalnoj mreži. Šteta bi bilo da ne iskoristite priliku za oglašavanje putem Google AdWordsa.  Google Adwords može pomoći u profitiranju.

Što sve trebate znati o Google Adwords oglašavanju?

 

Na kojim sve kanalima se možete oglašavati sa Google Adwordsom?

Možete se oglašavati na svim kanalima koji su u vlasništvu Googla, a to su: Google tražilice, Youtube Ads, Google Maps, Google display network (GDN) te oglasi na e-mailu (G-mail). Najpopularnije oglašavanje je oglašavanje na Google tražilici.   Oglašavanje preko Google tražilica može biti jako uspješno ali i totalno bacanje novaca. Stvar je u tome da ako ne postavite ispravno Google AdWords kampanju ili ju ne prilagodite u skladu sa nekim Google pravilima oglašavanje može biti totalno beskorisno. S druge strane ako Google kampanju za oglašavanje napravite jako dobro, vaš profit može doživjeti pravi marketinški “boom”, zbog toga važno je posvetiti mu se.

Gdje se nalaze Google AdWords oglasi na tražilici?

Google AdWords oglasi nalaze se na vrhu svih stranica. Kada netko upiše neki pojam, odnosno ključnu riječ (Google keyword) u Google tražilicu a vi ste postavili Google AdWords kampanju sa tom ključnom riječi osobi će izbaciti na vrhu poveznicu na vaš web.   google adwords oglas

Primjer Google AdWords oglasa za ključne riječi “Zdrava hrana”

 

Plaćaju li se pregledi oglasa bez da se klikne na njih?

Pregledi se ne plaćaju. Plaćaju se samo klikovi na vaš oglas, odnosno na vaše web mjesto. Prosječna cijena za oglas po kliku je oko 1,00 HRK. Oglašivač definira sam koliko mjesečno, odnosno dnevno želi uložiti u svoje oglašavanje.

O čemu ovisi redoslijed postavljanja Google AdWords oglasa na tražilicama?

Redoslijed postavljanja Google AdWords oglasa ovisi o tome koliko ste kvalitetno postavili kampanju. Isto tako koliko je dobar oglas prema onima koje korisnici traže. Odabran pojam, odnosno ključna riječ mora biti ciljana po popularnosti korisnika. Osim rada na Google Adwords kampanjama i postavljanja oglasa preko tražilica važno je i dodati svoju tvrtku na Google maps.   google maps

Prikaz tvrtka sa recenzijama u Google Maps-u.  

  Osobe koje su u potrazi za pretraživanjem neke ključne riječi (eng.Google keyword), one su obično odlučile što žele ili traže. Radilo se o nekom proizvodu, servisu ili usluzi. Moramo voditi računa o istome i postaviti svoje Google Adwords oglase pametno i inteligentno obraćajući pozornost na isto. Ukoliko želite veliki uspjeh i profitirati važno je raditi i na webu. Postavljanje CTA (Call to Action) gumba, akcija, newslettera i drugih digitalno- marketinških taktika uspjeh vam je zagarantiran. Osobe koje će kliknuti na vaše Google Adwords oglase pretvorit će se u vaše potencionalne kupce, naročito ukoliko imate i e-trgovinu. Profitiranje će vam biti zagarantirano.

Relevantnost i kvalitetna kampanja je ključna

Ukoliko postavljamo kampanju npr. za ciljanje publike koja traži foto i snimateljske usluge trebamo točno znati na koji način i za koje ključne riječi ćemo postaviti kampanju. Ukoliko postavimo ključne riječi npr. “snimanje, vjenčanje, party, događanja” i sl. Moguće je da će oglasi za ove pojmove biti prikazani u Google za fraze poput: “Tečaj snimanja”, “Edukacija za snimanje događanja”, “Kako kvalitetno snimiti vjenčanje” i sl. Iz ovoga možemo zaključiti da smo napravili totalni promašaj i da naši oglasi neće biti profitabilni. No, ukoliko našim ključnim riječima dodamo: “Profesionalno snimanje Zagreb”, “Akcija – snimanja vjenčanja”, “Povoljno fotografiranje vjenčanja” i sl. Ove fraze, odnosno ključne riječi donijet će nam profit.

A/B testiranje Google AdWords kampanja

Veliki ključ za uspjeh, dakako nalazi se u A/B testiranjima. Isto se radi na način da se kreira više oglasnih kampanja sa ciljanjem na raznu publiku, ključne riječi, vremenski period postavljanja i sl. Ukoliko neka od kampanja ne donosi rezultate, moguće ju je obrisati kako ne bi trošili novce na nešto što vam ne donosi rezultate u poslovanju.  

Google Display Network Preko Google Display Network oglašavanja korisnici imaju priliku oglasiti svoje oglase preko banera.

  Google display oglasa

Primjer Google Display oglasa

 

Savjeti za prepoznavanje pogrešaka na Google oglasima

 

# 1. Praćenje trenda i redovita usklađivanja

Efikasan način za prilagođavanje vaših Google AdWords oglasa je praćenje trendova i redovito usklađivanje. Na taj način možete prilagođavati povećanje i smanjnje ponuda prema onome što ljudi pretražuju. Isto tako treba uzeti u obzir količinu konkurencije te njihovih oglasa.

# 2. Ciljanje po lokaciji (GEO ciljanje)

Ciljanje po lokaciji ne odnosi se samo na prikazivanje oglasa sa ciljanom lokacijom. Ovdje se radi i o poboljšanju položaja na kojem se oglasi prikazuju s obzirom na lokaciju posjetitelja. Kada netko iz npr. Dubrovnika pretražuje vašu uslugu ili servis a vi ste stavili ciljanje na Grad Zagreb i Zagrebačku županiju, najvjerojatnije da se osobi iz Dubrovnika neće prikazati vaš oglas. Iz istog možete zaključiti da vaš novac nije bačen u vjetar. Google vam  pomaže u ciljanju oglasa po lokaciji i zbog istog možete daleko bolje profitirati.  

# 3. Postavljanje oglasa u vrijeme kada su korisnici najaktivniji na Internetu

Bitno je vršiti tesiranja te spoznati vrijeme kada su potencionalni kupci najaktivniji na internetu kako bi vaši oglasi bili što profitabilniji. Istim putem ćete povećati unčikovitost  i do vašeg oglasa doći će veći broj publike u kraćem vremenskom razdoblju.

https://www.digitalni-marketing.hr/e-mailmarketing/ https://www.digitalni-marketing.hr/google-analytics-analitika-weba/ https://www.digitalni-marketing.hr/content-marketing-marketing-sadrzaja/